A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza Multi Diamond Hungary Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett https://ajishop.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg.
Az általános szerződési feltételek elfogadása
A vásárlás során, aki a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával fogadja el az ÁSZF-et. Az ÁSZF elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre, az ÁSZF elfogadása nélkül nem lehet vásárolni.
Az ÁSZF elfogadása nélkül a Vásárló nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.
Webáruházon keresztül csak 16. életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte.
18 éven felüli vásárolhat alkoholt a webáruházban.
A Webáruházunk működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos Ügyfélszolgálat: +36-70-615-7756 (hétfőtől péntekig 09:00-16:00 óra között).
1. Az Üzemeltető adatai
Cégnév: Multi Diamond Hungary Kft.
Székhely: 1148 Budapest, Örs vezér tere 15. 9/36.
Levelezési cím: 1148 Budapest, Örs vezér tere 15. 9/36.
Bankszámlaszám: 10918001-00000124-39860003
Adószám: 32407004-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-422486
Nyilvántartást vezető hatóság neve: Budapesti Törvényszék Cégbíróság
E-mail: info@ajishop.hu
Telefon: +36 70 615 7756 (hétfőtől péntekig 09:00-16:00 óra között)
Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.
2. Vásárlás, szerződés
A Webáruház ajándéktárgyakat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
Vásárlásra lehetőség van regisztrált Vásárlóként (továbbiakban: Regisztrált vásárló) vagy regisztráció nélkül, Vendégként is.
Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások az Üzemeltető tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása és felhasználása csak az Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.
A megjelenített termékek kizárólag a https://ajishop.hu weboldalon keresztül rendelhetők meg.
Amennyiben az Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
2.1. Regisztráció és kedvezmények
A regisztráció során a Vásárló (Regisztrált vásárló) személyes Felhasználói fiókot hozhat létre, mely során a vezeték- és keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) kell beírnia, a születési dátum megadása opcionális.
A regisztráció során a Regisztrált vásárló tudomásul veszi és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.
Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld a Vásárlónak, amelynek segítségével a Vásárló véglegesítheti regisztrációját. Tehát a regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie. Sikeres regisztrációt követően a Regisztrált vásárló bejelentkezhet Webáruházunkba, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést.
2.2. Megrendelés Vendégként
A Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy regisztráció és Felhasználói fiók létrehozása nélkül, Vendégként hozzon létre megrendelést.
2.3. Vásárlás menete
A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához tehát nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést és láthatja a termék bruttó bolti árát. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabszámú terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.
A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A „Folytatom a vásárlást” menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.
2.4. Bevásárlókosár
A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosár” gomb megnyomásával helyezze a Bevásárlókosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát törölni tudja.
2.5. Fizetési és szállítási mód kiválasztása, kuponkód érvényesítése
„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.
Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megjelölt helyre és kattintson az „OK” gombra. A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja Bevásárlókosarát.
Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Rendelést nemcsak természetes személy adhat le. Regisztrált Vásárló (Regisztrált vásárló), Felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.
Amennyiben nem regisztrált Vásárló, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, illetve telefonszám, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) a rendelés sikeres célba érkezése miatt, amely adatok a rendelés teljesítést követő 30 napon belül törlésre kerül.
A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát, ezeket bármikor tudja korrigálni.
Minimum rendelés: 9900 Ft (bruttó) 35000 Ft felett: Ingyenes szállítás Magyarországon
A szállítási és kezelési díjakat a rendszer automatikusan kalkulálja az alábbiak alapján:
Szállítási díjak:
Szállítási mód | Ár (bruttó) |
Saját futár házhozszállítás | 2490 Ft |
Foxpost automata | 1790 Ft |
Foxpost házhozszállítás | 2199 Ft |
GLS házhozszállítás 15kg ig -max. 40 kg) | 15 kg 2490 Ft 40 kg -ig 3820 Ft |
GLS automata (max. 40 kg) | 1890 Ft |
DPD futárszolgálat házhozszállítás (0-15 kg) | 1790 Ft |
MPL házhozszállítás (15 kg-ig) | 2290 Ft |
MPL csomagautomata (15 kg-ig) | 2290 Ft |
Extra méretű csomag megrendelése esetén a csomag méretétől függően társaságunk a GLS Hungária Kft-től eltérő futárszolgálatot vehet igénybe az áru kiszállítására. A szállításra vonatkozó információkkal kapcsolatban az Ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és egyezteti a szállítási módot és díjat.
Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani.
2.6. Visszaigazolás a rendelésről
Az elküldött rendelés megérkezéséről legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg a megadott időn belül, a Vásárló nem köteles a megrendelt termékek átvételére.
2.7. A megrendelt áru kiszállítása
Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungária Kft. (továbbiakban: GLS) teljesíti. Extra méretű csomag megrendelése esetén a szállításra vonatkozó információkkal kapcsolatban az Ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és egyezteti a szállítási módot és díjat.
A csomag kiszállításának maximális határideje a megrendelés visszaigazolásától számított 3-14 nap, ettől eltérő esetben ügyfélszolgálatunk egyeztet a Vásárlóval a várható szállítási idővel kapcsolatban. Kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, megrendelést kizárólag magyarországi címre kézbesítünk.
Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni a gördülékeny kiszállítás érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Reklamációját csak így tudjuk érdemben kezelni.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.
Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.
A GLS futár a kiszállítás előtt jelentkezni fog a Vásárló által megadott telefonszámon. A csomagfeladást követően, várhatóan akár másnap, megkapja rendelését, ezt megelőzően a Vásárló kapni fog egy SMS-t a kiszállítás várható időpontjáról. A kiszállítás pontos időpontjáról a GLS Ügyfélszolgálatán tud érdeklődni a 06-29-88-67-00 telefonszámon 07:00-20:00 óra között. A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot a Multi Diamond Hungary Kft. címére. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
2.8. Általános teljesítési határidő
Általános teljesítési határidő, a rendeléstől számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatja, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
2.9. Szállítási információk
Kérjük a csomagkézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg a rendelt termeket az esetlegesen észlelt sérülés esetén fontos! kérd a futártól a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A sérülést fotóval kérjük igazolni.
Webáruházon keresztül csak 16 életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte. 18 éven felüli vásárolhat alkoholt a webáruházban.
Eredeti, hiteles forrásból származó termékek.
Rendelésed a leadástól számított 2-3 munkanap alatt megérkezik.
(Ünnepek) A megnövekedett forgalomnak köszönhetően néhány nappal meghosszabbodhat a szállítás. Előfordulhat, hogy a rendelt termék beszerzése időt vesz igénybe nekünk is. Ilyen esetben kapcsolatba lépünk veled, hogy mikorra tudjuk beszerezni.
A megrendelést 24 órával a kiszállítás előtt visszavonhatja.
Ha a megrendelést ezen idő alatt törli, nincs más teendő, a megrendelés törlésre kerül és nem számítunk fel a díjat, avagy teljes visszatérítést adunk. A virágok azonban romlandó árucikkek, ezért fenntartjuk a jogot, hogy megtérítsük a költségeket, ha a megrendelést nem törölték időben. Nincs megrendelés törlési díj.
A megrendelés visszaigazolása A megrendelés elküldését követően Vásárló egy visszaigazoló email-t kap a megrendelés részleteivel. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatának minősül, ezzel szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási kötelezettség megszegéséből eredő felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, internet-, szerver-, egyéb technikai hiba esetén, vagy egyéb okból, amely a Vásárló gondatlanságára vezethető vissza. A visszaigazoló e-mail mellékleteként a Szolgáltató elküldi Vásárló részére a megrendeléshez tartozó megrendelő lapot, amely összefoglalva tartalmazza a megrendelés adatait: a megrendelés számát és dátumát, a megrendelő nevét és elérhetőségét, a szállítás és fizetés módját, valamint a megrendelt termék megnevezését, mennyiségét, bruttó ellenértékét, a költségeket és a fizetendő végösszeget. A megrendelés állapotáról, illetve adatairól Szolgáltató e-mail-ben értesítést küld a Vásárlónak, így nyomon tudja követni a rendelést.
Személyes átvétel: Nincs
Utánvét: Nincs
Saját futárral
Amennyiben a Vásárló által megadott kiszállítási időpontban a megrendelt árut önhibánkon kívül nem tudjuk átadni, ismételt kiszállításra kerülhet sor. Az ismételt kiszállítás költsége Budapest területén 2490 Ft. Pest megye 3490 Ft
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Személyes átvételre nincs lehetőség.
Mi történik, ha nincs otthon a címzett?
Ha a megadott időpontban nincs otthon a címzett, akkor a futár felhívja, hogy küldeményt hozott a részére.
Max. 10 percet tud várni a futár a címen, esetleg beadja a szomszédba, vagy ahová a címet kéri.
Ha nem tudjuk felhívni a címzettet, akkor a futár a megrendelőt hívja fel, hogy tud e segíteni esetleg hová adjuk be a csomagot. Végszükség esetén a futár visszahozza a csomagot, amely újbóli szállítási díj kifizetése / átutalása után ismét meg tudjuk próbálni a kézbesítést.
2.10 Termék visszaküldés
HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKEKET?
A termék bontatlan csomagolásban küldhető vissza az elállási nyilatkozat kitöltésével, a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül. A nyilatkozatot kérjük juttasd el postán, faxon, vagy elektornikus úton hozzánk. Az elállási nyilatkozat kézhezvételétől 14 munkanapon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés azonban mindaddig visszartatjuk amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy visszaküldted. A visszaküldés saját költségeden történik.
Virágot és a tortát nem lehet cserélni.
MENNYI IDŐN BELÜL KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKEKET?
14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illet meg a bontatlan, sértetlen csomagolású termékekkel kapcsolatban. A visszaküldés folyamatáról a 14 napon belüli elállási jog, áru visszaküldése menüpontban tájékozódhatsz.
HIBÁS TERMÉK ESETÉN VISSZAKÜLDHETEM AZT?
A Szolgáltató a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság). A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék a kiszállítás (teljesítés) időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy szerződésben meghatározott tulajdonságoknak kivéve, ha a hiba a szállítás következménye. Bővebb információt a kellékszavatosság alatt találsz.
MI AZ A KÍVÁNSÁGLISTA?
A kívánság listába mentheted személyes kedvenceid, amennyiben van személyes fiókod. Így későbbi rendeléseid előtt kényelmesen megtalálhatod elmentett kívánságaid/kedvenc termékeid.
HOGYAN TUDOM A KEDVEZMÉNYES KUPONOMAT BEVÁLTANI?
A kedvezményre jogosító online kuponkódot a megrendelési folyamat 1 lépésében (Kosár), a vevői adatok megadása előtt írd a kuponkód mezőbe, majd kattints az OK gombra.
3. Felhasználói fiók törlése
A regisztrált Vásárló (Regisztrált vásárló) Felhasználói fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti a Vásárló. Nem kell mást tennie, mint az info@ajishop.hu címre egy e-mailt küldeni. A Felhasználói fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük. A regisztráció törlésével egyidőben elveszíti adatait, vásárlásainak előzményeit és minden kedvezményét. Felhívjuk figyelmét, hogy a felhasználói fiók törlése nem jár együtt a hírlevélről való leiratkozással!
A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető rögzít, és a szerződés utóbb az Üzemeltetőnél hozzáférhető. A szerződésben foglalt személyes adatait törvényi kötelezettségeink teljesítése érdekében a jogszabályban meghatározott határidőig kötelesek vagyunk megőrizni.
4. Adatvédelem
A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási, valamint születési dátumból megadott adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését, a pontos számlázást és a regisztrációval járó kedvezmények igénybevételét. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával.
A Vásárló adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint.
5. Garancia
A webáruház a márkák hivatalos, kizárólagos magyarországi forgalmazójával áll szerződésben, így a termékek eredetisége teljes mértékben garantált.
Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (az info@ajishop.hu e-mail címen vagy munkanapokon 09:00-16:00 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).
A visszaszállítást minden esetben a Webáruház intézteti a vele szerződésben álló Futárszolgáltató céggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül az Üzemeltető székhelyére!
6. Árak
A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, ez azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerül.
A Webshop felületén a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
Ha a Webshopban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft, 1 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Webshopban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató, a telefonon vagy emailben felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot és felajánlja, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Ügyfél eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
7. Elállás, felmondás
Vásárló a termék átvételétől (ideértve a Vásárló által feljogosított személy általi átvételt) számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől.
Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Multi Diamond Hungary Kft. 1148 Budapest, Örs vezér tere 15. 9/36. vagy az info@ajishop.hu e-mail címre.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a termék visszaküldésének közvetlen költségét.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség! Visszatérítés esetén kizárólag a termék fogyasztói árát térítjük meg, a szállítási költséget nem áll módunkban.
8. A panaszkezelés módja
Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1148. Budapest. Örs vezér tere 15 vagy az info@ajishop.hu e-mail címre vagy az alábbi telefonszámon +36 70 615 7756 hétfőtől péntekig 09:00-16:00 óra között.
A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja.
Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően huszonöt napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.
Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: 488-2131
Fax: 488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
9. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai
Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Webáruház folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja a weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni. Erről – amennyiben lehetséges – előzetesen tájékoztatja a felhasználókat.
Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
10. Záró rendelkezések
A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései megfelelően irányadók.
Elállási/Felmondási nyilatkozat minta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Multi Diamond Hungary Kft. 1148 Budapest, Örs vezér tere 15. 9/36.
Levelezési cím: 1148 Budapest, Örs vezér tere 15. 9/36.
vagy
info@ajishop.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíralapon tett nyilatkozat esetén)